Header picture
Splošni pogoji poslovanja – KlikKlic.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa.
(oz. od oddaje spletnega naročila ali če ob inštalaciji sprejme pogoje poslovanja).

Vse ponudbe zajemajo:
povezavo z vašim računalnikom in odpravo težav na daljavo v zakupljenem časovnem paketu.
Ponudba lahko znotraj zakupljenega časa poljubno zajema storitve:
• NAMESTITVE: Windows programov: Excel, Word, PowerPoint, elektronske pošte; orodij, pdf prikazovalnikov, protivirusne zaščite, internetnih brskalnikov, družabna omrežja (Skype, Facebook, Gmail, Hangouts; Badoo, Twoo, Erodate, Ona-On, Zmenki in Stiki, idr), brezžična omrežja, internet, raznih naprav: tiskalnika, skenerja, brezžične točke, routerja, telefona, fotoaparata, idr; vklop spletne banke, elektronskih storitev eUprave, eZZZS, namestitev e-certifikata,…
• POMOČ PRI UPORABI: prenosi programov in inštalacije, prijave na družabna omrežja, bližnjice in triki za lažjo in hitrejšo uporabo računalnika, uporabo programov, naprav, nastavitev elektronske pošte,…
• ODPRAVA NAPAK: ko računalnik zamrzne, odprava virusov, slabe slike, zvoka, težav s skenerjem, tiskalnikom, nastavitve opravilne vrstice, jezika, ure, tipkovnice, zvoka; namestitev / posodobitev gonilnikov,…
• UČENJE in SVETOVANJE: bližnjice in triki za lažjo in hitrejšo uporabo računalnika, programov (Word, Excel, Epošte, Interneta,...), diagnostični pregled (hitrost delovanja sistema, ustreznost gonilnikov naprav, defragmentacija, hitrost interneta), čiščenje nepotrebnih podatkov z diska ali čiščenje operacijskega sistema,…

Dostopnost informacij
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke,
d) način plačila,
e) načina vračila
h) časovno veljavnost ponudbe,

Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se lahko ponudba in cene ažurirajo in spreminjajo tudi večkrat na dan. Za fizične osebe so objavljene cene z vključenim DDV, pravnim osebam pa se na računu na objavljeno ceno DDV dodatno zaračuna. (Fizične stranke imajo tako "popust" v višini DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene
Poslovni odnos med podjetjem in kupcem je sklenjen v trenutku, ko na podjetje prispe plačilo za izbrano naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe strani.

Načini plačila
Omogočamo naslednje načine plačila:
• predplačilo (UPN nalog) na račun podjetja J-Lab d.o.o.,
• s Paypalom na račun podjetja J-Lab d.o.o.,
• s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro) preko podjetja PayWiser.
• preko mobilnega telefona z Moneto.
Rok plačila je praviloma 8 dni, razen če ni drugače dogovorjeno s stranko.

Izdaja računa
Podjetje po plačilu naročenih storitev kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov.

Vrednostni boni
• Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga podjetje proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo ob vzpostavljeni povezavi z računalnikom.
• Vrednostni bon je moč kupiti v podjetju. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih storitev. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@j-lab.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
• Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati.
• Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.

Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu podjetja ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Postopek nakupa
I. Izbira kupona: Na spletni strani www.klikklic.si izberite storitev in kliknite na povezavo za plačilo.
II. Zaključek in plačilo: Uporabnik s plačilom zaključi naročilo.

Postopek obveščanja o nakupu
• Po plačilu kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
• Podjetje lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
• Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
• Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@j-lab.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Varnost
Podjetje uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetje prodajalca in PayWiser. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja.

Varovanje osebnih podatkov
• Podjetje za nedoločen čas hrani dobljene kontaktne podatke kupcev.
• Podjetje navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
• Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
• Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija
Podjetje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje spoštovalo.

Ocene, mnenja in priporočila
• Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
• Podjetje omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik, pred dokončno objavo pa jih podjetje pregleda. Podjetje ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni podjetja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
• Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Podjetje ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje.

Pravno obvestilo
Spletna stran podjetja in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti
Podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podjetje včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori
Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@j-lab.si. Rok za pritožbo je 15 dni in začne teči z dnem prejema računa (dovolj je potrdilo/povratnica o dostavi epošte na strežnik stranke, da je e-pošta sprejeta). Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petnajstih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po naslovu podjetja.

Podatki o podjetju:
J-Lab d.o.o., Šaleška 20, 3320 Velenje
DŠ: SI49260537
Telefon: 03/5871-173
Email: info@j-lab.si



Domov | Težave z opremo | Težave s programi | Učenje na daljavo | O nas | Splošni pogoji